کد خبر : 5869
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

حرکت جهادی در راستای صیانت از تاسیسات نفتی در نفت وگاز آغاجاری

حرکت جهادی در راستای صیانت از تاسیسات نفتی در نفت وگاز آغاجاری

  در حاشیه جلسه روزانه عملیات از فعالین رفع نشتی چاه ٩٩ تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری نفت یار” ، با حضور ابراهیم پیرامون مدیر عامل شرکت ،مدیران و روسای عملیاتی از فعالین رفع نشتی چاه ٩٩ تاسیسات رگ سفید ١ قدردانی شد. ابراهیم پیرامون در این جلسه با اشاره به اهمیت صیانت از

  در حاشیه جلسه روزانه عملیات از فعالین رفع نشتی چاه ٩٩ تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری نفت یار” ، با حضور ابراهیم پیرامون مدیر عامل شرکت ،مدیران و روسای عملیاتی از فعالین رفع نشتی چاه ٩٩ تاسیسات رگ سفید ١ قدردانی شد. ابراهیم پیرامون در این جلسه با اشاره به اهمیت صیانت از […]

 


در حاشیه جلسه روزانه عملیات از فعالین رفع نشتی چاه ٩٩ تقدیر شد.
به گزارش پایگاه خبری نفت یار”، با حضور ابراهیم پیرامون مدیر عامل شرکت ،مدیران و روسای عملیاتی از فعالین رفع نشتی چاه ٩٩ تاسیسات رگ سفید ١ قدردانی شد.
ابراهیم پیرامون در این جلسه با اشاره به اهمیت صیانت از تاسیسات و اقدامات صورت گرفته در این زمینه بیان کرد: اگر فداکاری و ایثارگری همکاران ایمنی و عملیاتی نبود ، اکنون شاهد بروز حادثه ای جبران ناپذیر در سطح منطقه بودیم که میتوانست خسارت زیادی را برای شرکت در بر داشته باشد.
ایشان ضمن تقدیر از همه عوامل فعال در این عملیات که با توجه به صعب العبور بودن راه های دسترسی به چاه ٩٩ در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شدند و اقدامات پیشگیرانه را با بهترین کیفیت ورعایت اصول ایمنی انجام دادند افزود: امیدوارم این حرکت آغاز گر یک حرکت جهادی در راستای صیانت و حفاظت ویژه ای از تاسیسات باشد.
در این جلسه با اهداء لوح تقدیر از همکاران فعال ایمنی و عملیاتی که بطور مستقیم وارد عمل شده و با جانفشانی عملیات رفع نشت را انجام دادند قدردانی شد.
چاه ٩٩ از چاه های زیر مجموعه تاسیسات رگ سفید است که در نیمه شب پنج شنبه درحین تعمیر و تعویض یکی از شیرهای سرچاهی دچار نشتی شدید گاز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + پانزده =

logo-samandehi