کد خبر : 3923
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

استاندار خوزستان: باید شرایطی در اماکن عمومی ایجاد شود تا حقوق همه مردم مورد احترام باشد

استاندار خوزستان: باید شرایطی در اماکن عمومی ایجاد شود تا حقوق همه مردم مورد احترام باشد

 استاندار خوزستان گفت: باید شرایطی در اماکن عمومی ایجاد شود تا حقوق همه مردم مورد احترام باشد.  به گزارش پایگاه خبری نفت یار”، نشست ماهانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان پیش از ظهر امروز یکشنبه یکم مرداد ماه به ریاست دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و با حضور اعضای این شورا برگزار شد. استاندار

استاندار خوزستان: باید شرایطی در اماکن عمومی ایجاد شود تا حقوق همه مردم مورد احترام باشد
 استاندار خوزستان گفت: باید شرایطی در اماکن عمومی ایجاد شود تا حقوق همه مردم مورد احترام باشد.
 به گزارش پایگاه خبری نفت یار”، نشست ماهانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان پیش از ظهر امروز یکشنبه یکم مرداد ماه به ریاست دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست در مورد شیوع استفاده از قلیان گفت: بایست کار کارشناسی شود و این گرایش ریشه یابی شود تا اقدامات مقتضی صورت گیرد.
شریعتی افزود: البته حجم استفاده از دخانیات در مکان های تفریحی بعضا گلایه های برخی خانواده ها را به دنبال داشته است و این موضوع باید در کمیته حقوقی و قضایی بررسی شود تا برنامه و راهکاری ارائه شود و  به نحوی عمل شود که همه اقشار جامعه و خانواده ها این امکان را داشته باشند تا محیط مناسب را برای استفاده از فضای سبز و پارک های شهر برایشان فراهم شود تا در اوقات فراغت محیط مورد نظرشان در دسترس باشد.
رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان افزود: البته اقشار مختلف علایق و نیازهای متنوع و متفاوتی دارند که در موارد مشروع و در چهارچوب قانون باید امکانات مورد نظر برای آنها فراهم باشد و باید شرایطی در اماکن عمومی ایجاد شود تا حقوق همه مردم مورد احترام باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 5 =

logo-samandehi