کد خبر : 3809
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

مناطق نفت خیز جنوب و زاروبژ نفت تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

مناطق نفت خیز جنوب و زاروبژ نفت تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

‎ شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت زاروبژ نفت روسیه تفاهم ‎نامه همکاری امضا کردند  . به گزارش پایگاه خبری نفت یار”، این تفاهم نامه با هدف مطالعه ٢ میدان رگ‌سفید(مخازن آسماری، بنگستان و خامی) و شادگان(مخازن آسماری و بنگستان)، روز دوشنبه (۲۶تیرماه) توسط حمید دریس مدیرامور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و الیوس

شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت زاروبژ نفت روسیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند  .

به گزارش پایگاه خبری نفت یار”، این تفاهم نامه با هدف مطالعه ٢ میدان رگ‌سفید(مخازن آسماری، بنگستان و خامی) و شادگان(مخازن آسماری و بنگستان)، روز دوشنبه (۲۶تیرماه) توسط حمید دریس مدیرامور فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و الیوس خامیتوف مدیر توسعه میادین و سرمایه گذاری شرکت زاروبژ نفت به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه شرکت زاروبژ نفت حداکثر ۹ ماه زمان دارد تا مطالعات خود را برای توسعه و افزایش تولید نفت این دو میدان انجام داده و نتایج آن را به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ارائه نماید  .

این تفاهم نامه هشتمین تفاهم نامه ای است که شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای توسعه ۴ میدان نفتی خود با شرکت های داخلی و خارجی امضا کرده است.

چهار میدان پارسی، کرنج، رگ سفید و شادگان شامل ٩ مخزن با اعلام و تایید وزیر نفت، برای توسعه بر اساس چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در نظر گرفته شده است.

میدان رگ سفید در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری قرار دارد و تولید فعلی آن از مخازن آسماری و بنگستان صورت می گیرد و مخزن خامی تاکنون تولیدی نشده است.

میدان نفتی شادگان نیز که در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون واقع است در سال ۱۳۶۷ به بهره برداری رسید و هم اکنون از مخازن آسماری و بنگستان آن نفت تولید می شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =

logo-samandehi