کد خبر : 8133
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اعلام کرد: عدم وجود خسارت جدی فیزیکی و زیست محیطی در سه هفته بحران سیل خوزستان

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اعلام کرد: عدم وجود خسارت جدی فیزیکی و زیست محیطی در سه هفته بحران سیل خوزستان

  مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اعلام کرد: در مدت ۳ هفته بحران سیل که شبانه روزی در حال فعالیت هستیم، هیچ گونه خسارت جدی چه فیزیکی و چه زیست محیطی نداشته ایم.  احمد محمدی با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بحث سیلاب گلستان با هماهنگی ستاد بحران استان گلستان و

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اعلام کرد: در مدت ۳ هفته بحران سیل که شبانه روزی در حال فعالیت هستیم، هیچ گونه خسارت جدی چه فیزیکی و چه زیست محیطی نداشته ایم.

 احمد محمدی با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بحث سیلاب گلستان با هماهنگی ستاد بحران استان گلستان و وزارت کشور، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز را به مناطق سیل زده اعزام کرد، گفت: در همین اثنا بود که با سیل استان خوزستان مواجه شدیم، سیلی که شهر اهواز و حاشیه آن و رودخانه های دز و کارون و نقاطی دیگر را دچار بحران کرد.

محمدی در رابطه با نقش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در کنترل و جلوگیری  از پخش سیلاب در برخی مناطق، گفت: هم اکنون در دو جبهه در حال نبردیم. از یک طرف با توجه به سهم این شرکت در تولید نفت کشور، وظیفه حفظ روند پیشرفت تولید را بر عهده داریم و از سوی دیگر فراتر از توان خود در بحث مهار سیل پای کار ایستاده ایم و شبانه روز در سه شیفت به مردم کمک رسانی می کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حوزه مسئولیت اجتماعی، افزود: هم اکنون بیشتر ادارات، مدیریت ها و ماشین آلات درگیر کمک رسانی به سیل زدگان است و ۳۲۷ دستگاه چه ملکی و چه استیجاری در اختیار ستاد بحران قرار گرفته که شامل لودر، بلدوزر، کمپرسی، بیل مکانیکی و تجهیزات مکنده مانند پمپ تراک های و سپتیک ها و نیز ماشین آلات سبک است.

محمدی تاکید کرد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همه جانبه یاری رسان استان خوزستان است.

گفتنی است شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران، هم اکنون یاری رسان پرجمعیت ترین مناطق استان خوزستان یعنی شهرستان های باوی، اهواز و کارون هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه − یک =

logo-samandehi